Workshop contentstrategie Limburg
By Romy Gebben,
Ik google, jij googelt, hij/zij googelt, zij googelen. De term ‘googelen’ werd in 2006 officieel als woord opgenomen in het Groene Boekje en maakt ook in verschillende andere landen officieel onderdeel uit van de voertaal. Googelen is volgens de Dikke van Dale het zoeken naar informatie op internet. Al 10 jaar is Google in Nederland veruit de meest gebruikte zoekmachine. In termen van huishoudens met toegang tot internet is Nederland koploper in Europa met een penetratie van 95 procent!
Stelt u zich eens voor, een leven zonder internet: geen e-mail, Twitter, Facebook, LinkedIn, WhatsApp, YouTube of Netflix. Om al deze zaken te managen krijgt u in deze interactieve en inspirerende sessie tips & tricks over het gebruik en de essentiële rol van een goede eigen website en inzet van de juiste contentstrategie: bewustwording, betrokkenheid, beslissing en binding!
Workshop Contentstrategie
Aan welke eigenschappen moet een goede website nu eigenlijk voldoen? Welke mogelijkheden zijn er en wat kunnen ze u opleveren? Hoe zorgt u ervoor dat u online vindbaar en zichtbaar bent en uw klanten en potentiële klanten u goed kunnen vinden? Wat communiceert u en hoe? Rens Blom en Romy Gebben geven u tijdens deze interactieve en inspirerende workshop antwoord op uw website en contentstrategie vragen. U krijgt tips & tricks over het strategisch gebruik van content, de essentiële rol van een goede eigen website en de inzet van social media.
Programma:
- 13.00 Inloop
- 13.30 – 14.30 Uw domein en sociale media
- 14.30 – 15.00 Interactie
- Pauze
- 15.30 – 16.30 Contentstrategie
- 16.30 – 17.00 Interactie
- 17.00 – 18.00 Borrel
Data:
- 27 maart (Roermond)
- 8 mei (Sittard)
- 25 september (Venlo)
- 2 oktober (Maastricht)
Prijs: 30 euro exclusief BTW per persoon