StyledbyRoRo
By Romy Gebben,
Under construction: implementatie nieuwe huisstijl, webshop ontwikkeling en implementatie social media.
Under construction: implementatie nieuwe huisstijl, webshop ontwikkeling en implementatie social media.
Under construction: advies en implementatie nieuwe huisstijl & ontwikkeling website in samenwerking met Canners & Mannen van 80.
Korte-Lijnen verzorgde voor Trevianum Scholengroep in Sittard een aantal interactieve social media lessen omtrent de gevaren van social media en het promoten van je eigen bedrijf via social media.
Onlangs verscheen het boek Social Media in Zorg & Welzijn met meer dan 50 praktijkvoorbeelden uit de zorg. Het boek werd geschreven door Maaike Gulden en Juliette van der Wurf. Ik werd geïnterviewd over mijn ervaringen vanuit non-profit en social media.
Online analyse scan + adviesrapport & implementatie voor zowel Le Marais Maastricht als Le Marais Deux & Koffie.
Social Media workshops in samenwerking met Emaux Internet & Media.
Romy Gebben
Musschenberg 105
6176 BE Spaubeek
Romy@korte-lijnen.nl
korte-lijnen.nl
06 2728 9963
Korte-Lijnen is Romy Gebben. “Romy heeft energie voor twee. De radertjes in haar hoofd malen onophoudelijk. Het ene na het andere originele idee ontspruit aan haar creatieve geest. En elk goed idee móét natuurlijk in de praktijk worden gebracht. Daardoor is ze vaak met tig dingen tegelijkertijd bezig en komt ze soms wat chaotisch over. Maar wees gerust, in haar eigen hoofd heeft ze het allemaal prima op een rijtje! En zo komen haar gedachten ook uit haar mond, want ze kan zich uitstekend uiten en haar ideeën prima overbrengen.”
Ben jij sociaal genoeg?
Veel bedrijven willen ‘iets’ doen met social media als Facebook en Twitter. Maar sociabiliteit is geen kwestie van doen, maar van zijn. Social media zijn daarom geen tactische, maar een strategische opgaaf.
De beste socialmediastrategieën zijn dan ook platformonafhankelijk. Per slot van rekening zijn socialmediakanalen slechts middelen om je doel te bereiken.
Hier komt Korte-Lijnen om de hoek kijken …
Korte-Lijnen adviseert en implementeert een onderscheidende socialmediastrategie voor jouw bedrijf. Met oog voor je doelen, klanten en concurrentie. We stellen een heldere (kern)boodschap op, selecteren de juiste kanalen om die boodschap bij de verschillende doelgroepen te bezorgen, en maken een contentplan waar een duidelijke lijn in zit.Zo komt je merk tot leven en krijgt je bedrijf een gezicht.
Een traject bij Korte-Lijnen begint altijd met een gedegen analyse van je huidige online activiteiten. Dat mondt uit in een praktisch adviesrapport, met daarin helder geformuleerde doelen, een schets van je doelgroepen, concurrentie, een helder gedefinieerde boodschap, geselecteerde kanalen en een duidelijk contentplan. We helpen je ook bij de implementatie van je nieuwe socialmediastrategie, met praktische trainingen en workshops.
Korte-Lijnen: Geeft inhoud aan social media. Analyseert, adviseert en implementeert: op een creatieve manier, gericht op ‘branding’ en ‘engagement’.
Rens heb ik geholpen in zijn ‘final year’ als topsporter met sportmarketing via social media, crowdfunding en een netwerkevent!